poniedziałek, 12 października 2015

My Home is... - tag październikowy


Witam !

Dziś kolejny tag inspirowany pracą Tima Holtza. 
Nie jestem  zwolennikiem "halloweenowej stylistyki",
więc mój tag odbiega tematycznie od tego, co proponuje w październiku T. Holtz 
Chciałem jednak stworzyć coś, w technice podobnej do jego propozycji.
Wyszła taka oto kompozycja:


Tag jest dość duży - szerokość 10 cm, wysokość 19 cm.
W tle papiery "paryskie" z UHK Gallery.


Domek z otoczeniem wycięty skalpelem i "pomediowany".


"Pierwszy plan" podniesiony na czarnej taśmie dystansowej.


Metalowe ćwieki w kształcie gwiazdek dopełniają całość.


"Mój dom jest moją twierdzą" :)


Pracę zgłaszam na:


*


***
Pozdrawiam

MAX :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie Twoja praca i trzymam mocno kciuki za wygrana.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Miło Cię znów gościć na moim blogu. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziekuje za re wizytę i pozdrawaiam i...zapraszam ponownie:))

      Usuń
  2. Wspaniały tag , bardzo mi się podoba :) wydaje się jakby był z metalu. Pozdrawiam serdecznie całą Waszą Rodzinkę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Ta technika w połączeniu z Twoją kolorystyką i kompozycją jest moim zdaniem dużo lepsza niż na Timowym tagu. :)
    Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, przestrzenny tag :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zrobiłaś ten przestrzenny krajobraz- jestem zachwycona Twoim tagiem!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy efekt :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna interpretacja październikowego taga! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimat jak u Tima Burtona raczej ;-D
    nie wiem dlaczego przyszła mi na myśl "Gnijąca Panna Młoda" ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. This is just gorgeous Max and so wonderfully wonky and unique! Thank you so much for the warm and kind welcome back comment that you left for me, it was so sweet and I loved hearing from you! I look forward to your next project! hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. LOVE love love this, Max! :)))
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń