niedziela, 1 lutego 2015

Three blind (steampunk) mice

Witam!

Dzisiejsza praca powstała w związku z wyzwaniem 
na blogu SanDee & amelie`s Steampunk Challenges, na które ją zgłaszam.
Temat wyzwania: "Niedokończony steampunk" ("Unfinished Steampunk").
Zadaniem wyzwania jest steampunkowa  stylistyka 
i  "niedokończenie" pracy w jakimś obszarze.
Moja kompozycja  to dokończona okładka do niedokończonego jeszcze albumu 
o wymiarach 10 cm x 15 cm  (4''x 6'').
Praca inspirowana jest  klasyczną, trochę makabryczną, angielską 
rymowanką dla dzieci - "Three Blind Mice" ("Trzy niewidome myszy").
Wykonałem steampunkową wersję tej rymowanki :).

A oto wierszyk w oryginale:

"Three blind mice, 
see how they run!
They all run after 
the farmer`s wife,
 Who cut off their tails 
with the carving-knife.
Did ever you see
such a think in your life
As three blind mice!"

Poniżej kilka zdjęć pokazujących z bliska szczegóły mojej pracy:

Fotografię znalazłem na blogu The Graphics Fairy - Dziękuję :)))
Tło wykonałem przy użyciu płytki Gelli Plate. 
Niektóre elementy pokryte są UTEE (dłoń, żarówka, kółko z nr3), 
choć słabo to wyszło na zdjęciach :(.
Wykorzystałem: tusze distress, stemple "Bo Bunny", ćwieki "Prima", kółka zębate, 
serwetkę metalową "Płatek śniegu" ze sklepu Retro Kraft Shop TUTAJ.

Pracę zgłaszam na lutową edycję "Waszych Retro Prac 2015"
na blogu Retro Kraft Shop TUTAJ

***
Pozdrawiam

MAX :)


24 komentarze:

  1. Stunning steampunk project Max! Your background is fantastic and I love all the metallic gears! Well done my friend! hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no projekt odlotowy!

    ale jak mu sie tak bliżej przyjrzeć to te ogonki... szpilki w pleckach... trochę to niepokojące ;-)
    może lepiej tego nie analizować ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok! Choć ciekawe co Freud na to ... :D
      Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. no juz nie chciałam go tak z nazwiska wywoływać... ale o nim pomyślałam ;-D
      i choć jego teorie sa juz jakby passe, to nadal ojciec psychoanalizy

      Usuń
  3. Wow! A beautiful steampunk project, Max! Love love love it!
    Thank you so much for sharing it with us at SASPC!

    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja od razu mam skojarzenie z kryminałem A.Christie " Pułapka na myszy" , tam jest motyw trzech ślepych myszek ;-) Rewelacyjne mediowo-fakturowe tło , jak zawsze u Ciebie , duży plus za ciepłą kolorystykę i zachwycają mnie zębate kółka ,może dlatego,że z wszelką mechaniką jestem na bakier ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i dobre słowo!
      Pozdrawiam ciepło, choć to jeszcze zima :))

      Usuń
    2. Gratuluję nagrody dla wytrwałych w zabawie tagowej UHK :-)))

      Usuń
  5. Taka niepokojąca ta praca...kółka niosą zagrożenie tym ślepym..Ale jakoś tak chce się na nią patrzeć i doszukiwać kolejnych szczegółów.
    Powodzenia w wyzwaniu i gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, że praca wywołuje różne emocje i w jakiś sposób intryguje - to komplement!
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetna i inna niż wszystkie !!!
    Spodobała mi się a to bardzo.Powodzenia życzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Max this is superb!!! Love completely everything on your creation - colours, gears, images and awesome composition! Fabulous!!
    hugs from Slovenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadłam z rewizytą i zostaje na pewno. Steampunk lubię, vintage to zdecydowanie mój styl. A już Twoje tagi to mistrzostwo jak dla mnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous! thanks so much for playing with us at SASPC!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :),

    a very well done mix project of humor and steampunk! Wonderful farmers sunrise background :).

    Regards - Senna

    OdpowiedzUsuń