wtorek, 6 stycznia 2015

"12 tags of 2015" u Tima Holtza - tag na styczeń

Witam!

 Właśnie mija rok od pierwszego posta, który napisałem w tym blogu.

Z tej okazji krótkie podsumowanie:
- dotychczas udało mi się napisać 45 postów (to średnio 3,75 posta na miesiąc :)
- moja strona ma w tym momencie ponad 30 000 odwiedzin.
- pojawiły się 463 komentarze.

Wszystkim odwiedzającym bardzo dziękuję i zapraszam do mnie nadal w 2015r.

***

Rok 2015 rozpoczynam tagiem, który przygotowałem inspirując się 
styczniowym tutorialem Tima Holtza w ramach "12 tags of 2015".


Moja wersja taga tematycznie związana jest z gwiazdami :)


Kilka zbliżeń na szczegóły.




Tak wyglądało tło przed dodaniem elementów taga:


Pracę zgłaszam na:



***

( w pracy wykorzystałem m. inn. następujące media: 
gesso, 
distress spray stain - walnut stain,
farby distress paint - evergreen bough, broken china, 
białą farbę akrylową, 
tusz distress - pumice stone )

***



***
Pozdrawiam wszystkich 
i życzę dobrego, szczęśliwego 
oraz twórczego roku 2015!

MAX :)

15 komentarzy:

  1. Świetny tag !!!
    Wszystko świetnie się komponuje.
    Powodzenia w wyzwaniach życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca..Oglądając taga- jego tło przed zdobieniem czułam się już jak w planetarium ,a efekt końcowy zachwyca...Samych takich dobrych prac w 2015 : )

    OdpowiedzUsuń
  3. HOLY MOSES Max! This is spectacular! What an amazing interpretation of Tim's tag! I love that you used the star theme and your background is absolutely amazing! WOW Max, what a terrific make! big hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FANTASTYCZNY...pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca:) Jesteś Krzychu mediowym mistrzem! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pędzę nadrabiać zaległości...

    OdpowiedzUsuń
  6. tło jest świetne, skojarzenie z nocnym niebem nieodłączne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrego Nowego Roku ! Jeszcze więcej postów, komentarzy i odwiedzin, a przede wszystkim czasu na tworzenie życzę :)
    Tag piękny. Pierwsze skojarzenie miałam z dżinsami, ale potem poczytałam o niebie ...

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały tag, samo tło już było zachwycajace, dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like your original tag inspired by Tim Holtz 12 tags of 2015 - January. The color palette you used is marvelous, and the motifs you chose are very appropriate for this time of the year. Blessings!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! I love your tag, love the stars, and beautiful colours.

    OdpowiedzUsuń
  11. Your tag looks amazing, love the colours and how you did your own theme. Vikki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful tag with the star theme!

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your tag, the background really looks like the sky at night. Love it. Michelle xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Fenomenalny!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń